کد خبر: ۹۲۰۲۲۸
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۲

فیلم| گزارش تکان دهنده از خرید و فروش سر قفلی اتوبان‌ها!

رئیس انجمن صنفی امداد خورویی کشور گفت: خرید و فروش سر قفلی اتوبان‌ها توسط بعضی از امداد خودروها تخلفی است که سال‌هاست اتفاق می‌افتد و کسی هم جلوی آن را نمی‌گیرد.
فیلم| گزارش تکان دهنده از خرید و فروش سر قفلی اتوبان‌ها!
آفتاب‌‌نیوز :

دریافت هزینه‌های بالا و خارج از عرف برخی از امدادگران خودرو حالا از مافیای خرید و فروش اتوبان‌ها پرده برداشت. گزارشی که اخیرا صدا و سیما تهیه کرده گویای این موضوع است که اتوبان‌های کشور توسط عده‌ای تقسیم بندی و سپس برای فعالیت امدادگران با قیمت بالایی به فروش می‌رسد.

مثلا خط کرج تهران با قیمت ۵۰۰ میلیون تومان به امدادگران فروخته می‌شود، به این معنا که هیچ امدادگر دیگری بدون پرداخت پول حق خدمات دهی در این خط را ندارد.

برخی دیگر از اتوبان‌ها بنا بر تردد خودرو‌ها، قیمت‌ها متفاوتی دارند به عنوان نمونه اتوبان قزوین آبیک با قیمت ۱۱۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

افردای که خود رامالک اتوبان‌های کشور می‌خوانند، برای برخی اتوبان‌ها نرخ ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیون تومان را به امدادگران اعلام می‌کنند.

در این زمینه رییس انجمن امداد خودرویی با اطلاع از وجود چنین مافیای در اتوبان‌های کشور تاکید می‌کند که ابزاری برای برخورد با تخلفات را ندارد. در حال حاضر ۱۳ هزار امدادگر در کشور فعالیت می‌کنند.

بدین ترتیب قیمت بالای برخی از خودرو‌های امدادی در اتوبان‌های کشور را می‌توان به وقوع چنین تخلفی نسبت داد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین